DESTINASI CIENTA HASIL DARI IMIGINASI KU SENDIRI

Blog ini aku buat semata-mata nak tulis cerita saja. Cerita ini aku yang reka sendiri takde ciplak2 ni. Cerita cinta memang sangat indah tetapi ada yang menyakitkan. Destinasi cienta ini, memang dah lama aku create cuma tak kesampaian nak terbitkan. Jadi sekarang, aku terbitkan di dalam blog sebagai permulaan.

Sunday, September 19, 2010

Destinasi chenta 42

Hari demi hari, kini izzah telah selamat melahirkan anak lelaki bernama Putera Irfan Shah. Gembira hati admie dan izzah dikurniakan anak yang begitu comel. Muka seperti izzah, badannya berisi seperti admie waktu kecil dulu. Tiga hari izzah berada di hospital ditemani oleh suaminya. Tiap-tiap malam admie pasti menemaninya di hospital. Pada waktu pagi, admie akan bersiap-siap ke pejabat dan tgh hari menjenguk isteri dan anaknya, kemudian ke pejabat semula hingga ke petang. Admie banyak menghabiskan masanya di rumah sejak anaknya dilahirkan. Apabila admie dikehendaki outstation, pasti dia akan balik ke rumah setelah selesai urusan. Jauh pun jauhlah yang penting dia dapat bersama dengan izzah dan puteranya.

Ara begitu suka dengan irfan begitu juga dengan datuk kamal. Disebabkan rumah admie dan datuk kamal berdekatan, mereka sering kali ke rumah admie bagi menjenguk irfan. Admie suka melihat ara gembira. Kadang-kadang balik jer dari rumah, pasti ara ada sedang bermain dengan irfan.

Sedang ara leka dukung irfan....
Admie - ara...
ara - mie..
admie - tak kerja ker?
ara - tak ada, rini off....
admie - oooo, suka la 2 irfan kena dukung dengan nanny ara..
ara - hehehe..mestilah suka gan nanny dia kan...
admie tersenyum melihat ara, kemudian diciumnya irfan lalu ke dapur....

admie - syg, watpe 2?
izzah - nak masak ni...irfan mana?
admie - ada 2 pada ara...msk apa syg?
izzah - ikan siakap sweet sour, sayur campur, paprik daging..ok?
admie - wahh sedapnya....
izzah - uncle kamal gan ara pun makan sini...
admie - ok2....mmm syg msk, abg nk naik atas mandi k
admie mencium pipi isterinya, lalu naik ke bilik...

izzah senang dengan sikap suaminya yang sangat romantik itu, walaupun ara sering kali datang ke rumahnya, dia tidak berasa terlalu jeles kerna dia tahu cintanya kini hanya untuk dia. Adakalanya, izzah melihat admie dan ara berbual antara satu sama lain, itu tidak menjejaskan perasaannya. Izzah menganggap itu hanyalah sekadar perbualan biasa.

Smbgn DC 43

No comments:

Post a Comment

~tentang pengarang~

My photo
aku ni tak la jahat sgt,cuma nakal je, biasala 2. aku ni berisi tapi bukan gemuk..alaa comel la.. aku ni org nmpk mcm garang/ganas tp hati aku lembut. Org yg x kenal aku je akan ckp cm2. aku ni suke gelak2, tak suke marah2 org la..syok kalo dpt kwn gan aku
IDEA DAN KARYA ASAL
HAKCIPTA TERPELIHARA.2010.
DON'T COPYCAT
NANTI I SAMAN U!

sahabat